کُموک ComooK

دانلود کمیک و کتاب Download Comic & Book

کُموک ComooK

دانلود کمیک و کتاب Download Comic & Book

دانلود مجموعه کتاب فارسی Ranger's Apprentice

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ

Ranger's Apprentice | کارآموز رنجر
نویسنده : John Flanagan | زبان : فارسی | فرمت : PDF | سال : 2004-2011

ویرانه‌های گورلان اولین کتاب از این مجموعه‌ است. در قلعه‌ی ردمونت در سرزمین آرالوئن، برای ویل ۱۵ ساله و هم‌خوابگاهی‌هایش (هوراس، آلیس، جورج و جنی) روزی مخصوص و مهم است که روز انتخاب نامیده می‌شود. در این روز، هر نوجوان با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌هایش برای شاگردی یک پیشه‌ور یا کار در یک مزرعه‌ی محلی انتخاب می‌شود. ویل می‌خواهد شوالیه شود، ولی درنهایت برای شاگردی هالت انتخاب می‌شود که رنجر است. رنجرها گروه اطلاعاتی کشورند و تخصصشان سلاح‌های دوربرد و هنر استتار است. ویل با آموزش‌های هالت شروع می‌کند به تمرین و این مهارت‌ها را یاد می‌گیرد.

پل آتشین دومین کتاب از این مجموعه‌ است. پانزده سال است که اهالی آرالوئن در صلح و صفا روزگار می‌گذرانند. چرا که مورگاراث اهریمنی نتوانسته پایش را از کوهستان باران و ظلمت بیرون بگذارد. اما او بار دیگر دسیسه کرده‌ است. گیلان (کارآموز قدیمی هالت)، ویل و دوستش هوراس که جنگجویی جوان است در ماموریت ویژه‌ای به سرزمین همسایه می‌روند تا درخواست نیروی کمکی کنند ولی هر شهری که به آن می‌رسند، متروکه و خالی از سکنه است تا اینکه با دختری به نام اوانلین برخورد می‌کنند و او توضیح می‌دهد که وارگال‌ها، نوچه‌های گوش‌به‌فرمان مورگاراث، باعث این تخریب و نابودی شده‌اند. گیلان به آرالوئن برمی‌گردد تا به پادشاه گزارش بدهد. در همین زمان ویل، هوراس و اوانلین با وارگال‌ها روبه‌رو شده و آن‌ها را تا تنگه‌ای عمیق دنبال می‌کنند و متوجه می‌شوند معدنچی‌های اهل سلتیکا به اسارات مورگاراث درآمده‌اند تا پلی بسازند که...

سرزمین یخ‌زده سومین کتاب از این مجموعه‌ است. ویل و اونلین بعد از نبرد بزرگ با مورگاراث، به دست مزدوران اسکاندیایی گرفتار می‌شوند و مثل دو برده به سرزمین یخ‌زده می‌روند. هالت هم که عزمش را جزم کرده تا شاگردش را نجات دهد، تصمیم می‌گیرد هر طور شده، حتی با نافرمانی از دستور پادشاه، پی آن دو برود و به عهدش وفا کند. در این راه هوراس جنگجوی جوان و دوست ویل هم با هالت هم‌رکاب می‌شود. اما ادامه راه به این سادگی نیست!

این کتاب شامل 11 جلد است (10 جلدش به فارسی ترجمه شده)

4 جلد تحت نام مجموعه کارآموز رنجر: رنجر سلطنتی و دو جلد دیگر نیز تحت نام مجموعه کارآموز رنجر: سالهای اولیه منتشر شده که به زندگی هالت قبل از اومدن ویل می‌پردازد.

دانلود پارت 01 Size : 25 MB 

دانلود پارت 02 | Size : 10 MB 

  • کُموک ComooK

book

fantasy

farsi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی