کُموک ComooK

دانلود کمیک و کتاب Download Comic & Book

کُموک ComooK

دانلود کمیک و کتاب Download Comic & Book

دانلود کتاب صوتی فارسی Lord of the Flies

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

Lord of the Flies | ارباب مگس ها
       نویسنده : William Golding | زبان : فارسی | فرمت : MP3 | سال : 1954 | مدت : 02:07:00     Size : 43.8 MB

هواپیمای حامل بچه‌های یک مدرسه‌ی انگلیسی در جزیره‌ای غیرمسکونی سقوط می‌کند. بازماندگان این سقوط، تعدادی کودک و نوجوان هستند و هیچ فرد بزرگ‌سالی در میان آنها نیست.

داستان «ارباب مگس ها» با محوریت کودکان دچار مخمصه بر این نکته پا می فشارد که حتی اگر در جنگل هم زندگی کنیم و هیچ کسی هم بالای سرمان نباشد باز نیاز به قانون ضرورتی خود به خودی است چیزی که انسان های متمدن کمتر به آن توجه دارند.
در ادامه‌ی داستان با پسرک نوجوانی به نام «رالف» آشنا می‌شویم که همراه با پسرکی عینکی و چاق که آسم دارد، یک صدف پیدا می‌کنند. آنها تصمیم می‌گیرند بچه‌هایی را که در جزیره پراکنده شده‌اند، یک‌جا جمع‌ کنند.
«ارباب مگس‌ها»، نخستین رمان «ویلیام گلدینگ» است که آن‌ را در سال ۱۹۵۴ نوشت. تاکنون سه فیلم سینمایی براساس این رمان ساخته شده و نویسنده‌ی سریال «لاست» هم بسیاری از مضامین خود را از این داستان الهام گرفته است.
ویلیام گلدینگ در این داستان «اهمیت پیروی از قانون در جوامع انسانی» را گوشزد می‌کند و اینکه «قانون بد، بهتر از بی‌قانونی است».

  • کُموک ComooK

audiobook

farsi

other

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی